По мое време не са отпускани пари за филмите на Елена Йончева
Елена Йончева е доказан професионалист, чиито филми от най-горещите и опасни точки на света често са правени само благодарение на нейния ентусиазъм и отдаденост на журналистиката и със скромен, понякога дори крайно недостатъчен бюджет. Това написа Сергей Станишев на профила си във фейсбук.
По време на моя мандат българското правителство не е отпускало средства за филми на Йончева. Прочетох всякакви спекулации за връзка със служби и национална сигурност. Единствената връзка е, че филмите на Елена са отразявали региони и страни, където не само българската, но и световната сигурност е била застрашена. Винаги съм бил противник на това да се използват лични нападки, да се въвличат близки и семейства в политическите битки. Това често се прави, просто за да се отклони вниманието от същественото в кампанията.
Най-четени
-
Секретно Как Живков наказа певицата, която му отказа
“Все едно да се изплюя на себе си - така го чувствах”, споделяла обречената на забрава естрадна звезда В наши дни малко хора си спомнят за поп певицата Маргарита Димитрова
-
"Зеленият" хладилник на Айнщайн
Гениалният физик обединява сили с Лео Силард да спасят хората от фаталния "убиец" в домовете им, но приятелството им стартира обратното броене до създаването на първата атомна бомба На 47 години той
-
Галерия Ресто от 80 стотинки можеше да остави Гунди жив
На погребението ги изпраща невиждана манифестация - над половин милион българи. Паника в БКП, уволняват вътрешния министър Тормоз за семействата след трагедията
-
Галерия Никой не избра Доган в родното му село, Пеевски взе 240 от 245 гласа в секцията, където гласува
"Алианс за права и свободи" спечели изселниците и е първи в Разград "Новото начало" взе Кърджали и Шумен Младото ДПС вдигна резултата на старите с 4000 гласа в София - област, втора сила е в Хасково
-
Филмът за Гунди е №1 в момента, а не свинщината в политиката
Още няколко думи по темата „Гунди". Филмът очевидно е огромно събитие и пълни салоните с такова количество зрители, каквото българското кино не е виждало в последните 30 години