Никой не обвинява колоездачите за трафика в Германия
Чета, че пак всички са се качили на колите си в София и ругаят останалите, че им пречат. Сега на прицел са велоалеите, които са точно две, дето са както трябва.
В Берлин всички колеги ходим по пресконференции и разни аа уу лъскави събития с колела. По булевардите.
Синът ми също кара по велоалеите в целия град, а е малък. В училище имат задължителен предмет каране на колело и изпит за книжка, учи ги полицай преди това. В Берлин живеят 3 милиона и не знам още колко прииждат на работа ежедневно.
Германия е производител на автомобили и не е като да нямат коли. Но никой не обвинява колоездачите за трафика. Чисто математически има ситуации, в които потокът не може да се поеме (онези задачи с тръбите и басейна, ако сте ги учили) и трябва да се пренасочи в друг вид транспорт.
А в София градският транспорт е доста удобен, вероятно са малко кварталите с лош достъп, не се сещам за такива, но допускам, че има. Лятото се наложи да пообиколя и стигнах навсякъде - от Младост до Люлин с рейсове, метро и трамваи. Нов, чист, супер е.
*Капка Тодорова във фейсбук