Стига с това настървение да се плюят - и то достойни хора
Това, което трябва да ни обединява, е не омразата към някого и не пристрастието към дадена партия или политик, а омразата към лъжата и пристрастието към истината.
Когато се сипят с лека ръка епитети, обиди, клевети, подмятания вместо аргументи и факти, това означава, че леем помия от устата си, змии и гущери и създаваме едно блато с нечистотии, в което ще трябва да живеем - и ние, и децата ни. Това е нездравословно. Езика си прехапи, но не казвай нещо, което не можеш да докажеш (даже и в съда, ако се наложи).
Стига с това настървение да се плюят -- и то достойни хора, понеже по някакви въпроси не сме съгласни с тях. Стига.
Критиката не е помия. Разликата между помия и критика е, ч е критиката е винаги конкретна, винаги аргументирана и фактологично подкрепена.
Когато вместо аргументи и факти се леят обиди, калташки подмятания, клевети - това е помия.
*Коментарът е от фейсбук
Най-четени
-
Секретно Как Живков наказа певицата, която му отказа
“Все едно да се изплюя на себе си - така го чувствах”, споделяла обречената на забрава естрадна звезда В наши дни малко хора си спомнят за поп певицата Маргарита Димитрова
-
"Зеленият" хладилник на Айнщайн
Гениалният физик обединява сили с Лео Силард да спасят хората от фаталния "убиец" в домовете им, но приятелството им стартира обратното броене до създаването на първата атомна бомба На 47 години той
-
Галерия Ресто от 80 стотинки можеше да остави Гунди жив
На погребението ги изпраща невиждана манифестация - над половин милион българи. Паника в БКП, уволняват вътрешния министър Тормоз за семействата след трагедията
-
Филмът за Гунди е №1 в момента, а не свинщината в политиката
Още няколко думи по темата „Гунди". Филмът очевидно е огромно събитие и пълни салоните с такова количество зрители, каквото българското кино не е виждало в последните 30 години
-
Да ме извиняват, но във филма за Гунди го няма Георги Аспарухов, а един фукльо, жонглиращ с топката. Излязох на 30-ата минута
„Гунди-легенда за любовта". Със сигурност е най-професионално заснетият филм в българската история на киното. По всички закони на христоматията на това изкуство. Прекрасна операторска работа