Заради липса на приходи от реклама: Евтини тв продукции през януари
l Частните телевизии пазят тежката артилерия за пролетта.
l Сега и зрителите са лениви, и рекламодателите са стиснати
99 процента от хората стартират трудно новата година. Празниците са отминали, виното е изпито, прасето е оглозгано. Зареждат се студени и мъчителни дни, в които всеки се моли да го замразят за два месеца и да го събудят с пукването на пролетта.
Подобна технология още не съществува и всеки се бори кой както може с новогодишната депресия. Абсолютно същите проблеми мъчат и телевизиите ни. Преди 31 декември
частните медии са напомпали яко мускули
с цел да привлекат мало и голямо към своите програми. Трите издания на "Биг брадър" по “Нова” водиха епична битка с "Фермата" по Би Ти Ви. Дори БНТ показа зъби с риалити проекта си "Ръкописът". Всеки един от основните играчи обяви безапелационна победа. От Би Ти Ви дори заявиха, че са отбелязали рекордно зрителско гласуване на финала на тяхното фермерско риалити и вече проектират нов сезон. Продуцентите на "Биг брадър" отговориха на неприятелския огън с хвалбите, че са направили най-интересното ВИП риалити за всички времена.
По празниците подобни изхвърляния се преглъщаха по-леко с виното и сушеницата. Но след първи януари е далеч по-тихо и обрано откъм хвалби на двете частни медии.
Те не падат по гръб и обявиха нови формати По Би Ти Ви тръгва нов сериал, а по "Нова" ще гледаме бивши риалити звезди, които се правят на луди в чужбина. Но това със сигурност са евтини предавания, които едва ли претендират да се качат на първите места в класацията на зрителския интерес. За постната продукция през януари и февруари има съвсем друга причина, различна от следпразничната депресия, налегнала телевизионерите.
"Схемата е изключително проста и не се е променяла от години. Преди празниците рекламодателите вкарват всичките налични средства за тв реклама. Ясно е, че
всяка фирма иска нейният продукт да се появява на екран
по Коледа и Нова година. Не забравяйте статистиката, че по празниците на 2015 г. българите са похарчили поне 2 млрд. лева.
Рекламодателите може и да са на солидна печалба, но проблемът е, че са опоскали до шушка бюджетите си за реклама. И през януари го дават много по-кротко.
Рекламните блокове са по-къси, телевизиите печелят по-малко
И съответно те самите не се напъват да инвестират в скъпоструващи продукции", обясни пред "168 часа" медиен експерт.
Според него пълненето на програма с по-невзрачни предавания и отдавна втръснали филми ще продължи чак до март. В същото време двете най-гледани частни телевизии категорично отричат да са замразили творческия потенциал в очакване на първа пролет.
Още какво ще гледат зрителите през януари, февруари и март четете в хартиеното издание на "168 часа".
Най-четени
-
Защо тази пиеса и защо точно в България? Василев да има достойнството да си отиде далеч от Народния театър
Примабалерината и балетен педагог акад. Калина Богоева, която е признат авторитет в областта на класическия танц у нас, изрази пред "168 часа" недоволството си към поставянето на пиесата "Оръжията и
-
Галерия Днес се появи моята малка и прекрасна внучка Крисия
Роди му се внучка, Сузанита ще е леля на малката Крисия Обичаният певец Орхан Мурад отново стана дядо, научи "България Днес". С внучка го зарадва Александра - доведената му дъщеря от брака му с Шенай
-
Галерия Преди 80 г.: Принцеса Мафалда Савойска, сестра на царица Йоанна, е погубена в Бухенвалд
Гьобелс я споменава в дневника си, като я нарича: "Най-лошата кучка в цялата италианска кралска къща" Мафалда означава “могъща в битка”. Име на принцеса
-
Заради липсата на памет бяха грозните изблици пред Народния театър
Нашият проблем с паметта не е разрешен. Все още няма критична маса от обществото, която да има правилна и обективна оценка за това, което е било, и което е сега
-
Ако през 1890 година в България имаше фейсбук
Ако през 1890 година в България имаше фейсбук, щеше да има много статуси, които гласят: „По турско време бяхме по-добре. Имаше сигурност, хлябът струваше само 2 гроша, децата ни се изучиха