Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Източник: Pixabay
Източник: Pixabay

Има няколко първенства, които се считат за категорично най-утвърдените форми на футболно майсторство - Ла Лига, Премиър Лийг, Бундеслига, Серия А и Лига 1. И едно от тези първенства от известно време има партньорство с българската компания Palms Bet. В тази статия ще разберем какво значи това за българския фен и какво се промени за него, а и за родните футболни клубове.

Това беше много интересно развитие на събитията, предвид, че LaLiga избира български играч за свой първи и официален партньор в Европейския съюз.

Каква е целта, която двете страни си поставиха?

От страна на Палмс Бет виждаме желание да се изгради стабилно партньорство с основа цел популяризиране на масовия спорт в България. И по-точно на най-масовата му форма. Факт е, че все повече хора, най-вече младите, заменят игрището за футбол с таблети и телефони. Не може да се отрекат ползите на дигитализацията, но трябва да има ясна подкрепа за традиционния спорт. Този, който много поколения са практикували ежедневно като деца и ще помнят винаги. И те имат нужда от подкрепа да го предадат на децата си.

Що се отнася до Ла Лига, те припознават каузата на масовия спорт и искат да наложат още по-стабилно позициите на испанския футбол в нашия регион.

Това може да се счете и като една от стъпките, която нашата компания предприема, за да засили позициите си в международен план. Което да се превърне в реална експанзия на пазара.

Какви бяха и са идеите това да се случи?

  • Организиране на футболни турнири и срещи в цяла България
  • Специални събития за феновете на испанската Ла Лига
  • Възможности на феновете да получат артикули на любимите си клубове и билети за срещи.
  • Организиране на футболни срещи с легенди, които да позволят на феновете да се докоснат до легендите на спорта

Нека разгледаме някои от събитията, които вече се проведоха

Няма как да не говорим за Фернандо Мориентес. Идването на един от най-бележитите голмайстори на Реал Мадрид в България беше голямо събитие. Той отдели време, за да се срещне със своите почитатели, които са споделили невероятни мигове с неговата игра. И не просто това, а след това той изгледа с феновете на Реал Мадрид мач между Хетафе и Реал Мадрид.

Присъстваха и много фенове на Ливърпул, Валенсия, Олимпик Марсилия, Албасете и Реал Сарагоса, където Мориентес също е оставил своята следа на футболния терен.

Много хора получиха автографи, направиха се много снимки. Бяха организирани много игри за присъстващите, имаше и доста изненади.

В България само преди няколко дни беше и Гайска Мендета - легендарен полузащитник на Валенсия

Той беше на щанда на Ла Лига и Палмс Бет на изложението BEGE и международната конференция EEGS, които се проведоха в Интер Експо Център. Това се случи на 22 и 23 ноември.

Отново имаше среща с всички желаещи да се докоснат до легендата, раздадоха се много автографи, подаръци, имаше игри за присъстващите. Ентусиазмът е очакван предвид 303-те срещи за Валенсия, двата финала за Шампионска лига, и то в два поредни сезона. Мендета е един от отговорниците Валенсия да вдигне Суперкупата на Испания и Купата на Краля.

След Валенсия го видяхме да се подвизава в Барселона, Мидълзбро и Лацио, чиито привърженици също го поздравиха.

Имаше и още една легендарна среща за феновете

Тази с Луис Гарсия. Легендата на Ливърпул, която започна своя път във футбола от Барселона, беше първата звезда, дошла в България заради партньорството. Нямаме търпение да разберем кои ще са следващите гости.

Трябва да обърнем внимание и на едно професионално футболно събитие

Повече от 80 професионалисти от елитния ешелон на българското първенство се събраха на летен семинар на Ла Лига в България. Той беше организиран от Палмс Бет и “Спорт в България”. Семинарът бе уважен от Левски, ЦСКА, Лудогорец, Ботев Пловдив, Черно Море, Дунав Русе и много други клубове.

На събитието видяхме Елин Топузаков, Ивелин Попов, много директори на школи, директори на всички нива в клубовете, агенти на футболисти, мениджъри.

Това беше една ценна възможност нашият футболен елит да се докосне до специалисти от испанския елит. Целта беше лична обмяна на идеи и опит. Идеята това да не е последната такава инициатива. Защото нашият футбол има какво да научи от футбола в Испания.

Какво се случи на семинара? Имаше немалко интересни теми:

  • Иновациите и стратегията като движеща сила на спортната индустрия от Айтор Хименес, директор развитие и иновации в “Баскония-Алавес груп”
  • Стратегии за дигитално ангажиране на феновете от Сяоуей Гуо, международен координатор на маркетинга в La Liga
  • Стратегии за спонсорства и партньорства от Диего Санчев, директор по бизнес развитие на Атлетико Мадрид и Пабло Акуреро, директор по спонсорствата в Реал Бетис.
  • Кръгла маса и дискусия, в която се включиха Добрин Гьонов от ЦСКА 1948 и Павел Колев, който работи в УЕФА.

Ще продължим да следим как ще се развият отношенията с Ла Лига, защото това наистина е ключова възможност за феновете на футбола в България и футболните клубове от нас. Би било интересно да видим как ще еволюира това партньорство и дали не се задават други подобни в държавата.