Да мразиш хомосексуалните хора, не е християнско
Опитът да се даде религиозен смисъл на политическия сблъсък между хора, които се борят за своята свобода, и такива, които искат да я ограничат, е циничен и опасен
Аз съм християнин, даже малко православен фундаменталист. Но въпреки това не одобрявам антихомосексуалните закони в Унгария и антипрайд митингите у нас. Прайдът не е антихристиянско мероприятие, а политическо и правозащитно. То не е и неприлично. Поне досега на снимките не съм виждал полички от моркови, за да се твърди, че е безвкусно.
Става дума за граждански права, не за религия, не за естетика или за добър вкус. Идеята, че хомосексуалността е прилепчива и че децата не трябва да виждат хомосексуални лица, за да не прихванат, е лицемерна и псевдорационална. Това е следствие на продажната наука, която съчинява теории, за да обслужи политически доктрини.
По времето на нацизма и сталинисткия комунизъм се съчинява теорията за т. нар. факултативен хомосексуализъм. Тоест придобит в детството от неправилен пример. Всички знаем за Холокоста и окончателното решение за еврейския народ. Но в нацистките концлагери се унищожават и хомосексуални, и цигани. В България през 60-те години на ХХ век комунистическият режим организира серия съдебни процеси към хомосексуални мъже като Георги Парцалев, Атанас Свиленов и Васил Андреев.
Отглас от тази теория за факултативната хомосексуалност е клишето, което фашизираните ни съвременници повтарят: “Имам един приятел гей и нямам нищо против тях, но защо ми натрапват своята си сексуалност.”
Нищо на никого не се натрапва. Хомосексуалните хора наистина имат по-малко права от хетеросексуалните и е редно да се борят да бъдат с равни права.
Редно е и да се намери законна форма на еднополовите “бракове”. Защото чрез тези граждански съюзи, които, понеже съм фундаменталист не искам да наричам бракове, тъй като бракът е тайнство, се реализират голяма част от правата на хората, които не се осъзнават като права, а всъщност са много важни - семейната имуществена общност, наследяването, вземането на решения за болни хора.
А омразата е всичко друго, но не и християнско чувство. И винаги така се почва - нарочва се група от населението, на която се приписват всички беди в обществото. След това идват и други групи и “окончателно решение”.
Най-четени
-
Защо тази пиеса и защо точно в България? Василев да има достойнството да си отиде далеч от Народния театър
Примабалерината и балетен педагог акад. Калина Богоева, която е признат авторитет в областта на класическия танц у нас, изрази пред "168 часа" недоволството си към поставянето на пиесата "Оръжията и
-
Галерия Днес се появи моята малка и прекрасна внучка Крисия
Роди му се внучка, Сузанита ще е леля на малката Крисия Обичаният певец Орхан Мурад отново стана дядо, научи "България Днес". С внучка го зарадва Александра - доведената му дъщеря от брака му с Шенай
-
Галерия Преди 80 г.: Принцеса Мафалда Савойска, сестра на царица Йоанна, е погубена в Бухенвалд
Гьобелс я споменава в дневника си, като я нарича: "Най-лошата кучка в цялата италианска кралска къща" Мафалда означава “могъща в битка”. Име на принцеса
-
Заради липсата на памет бяха грозните изблици пред Народния театър
Нашият проблем с паметта не е разрешен. Все още няма критична маса от обществото, която да има правилна и обективна оценка за това, което е било, и което е сега
-
Ако през 1890 година в България имаше фейсбук
Ако през 1890 година в България имаше фейсбук, щеше да има много статуси, които гласят: „По турско време бяхме по-добре. Имаше сигурност, хлябът струваше само 2 гроша, децата ни се изучиха