Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Две пийпълметрични компании дадоха шокиращо различни данни за зрителския интерес към новинарските емисии на най-гледаните телевизии - Би Ти Ви и "Нова". Голямото разминаване в резултатите на GARB с тези на "Медия рисърч" предизвика небивал интерес. Който е съвсем обясним на фона на рокадите и трансферите на знакови журналисти между двете частни медии.
С особено любопитство се очакваше първата централна новинарска емисия на "Нова", в която един до друг застанаха Ники Дойнов и бившата звезда на Би Ти Ви Ани Салич. Двамата разказаха за случилото се по света и у нас на 24 февруари. По същото време от 19,00 часа нататък прекият конкурент заложи на Гена Трайкова и дългогодишния й партньор и новоизлюпен директор Венелин Петков. Съвсем естествено рано сутринта на 25-и отговорните фактори от двете телевизии очакваха с огромен интерес резултатите от пийпълметричните изследвания. Оказа се, че и едните, и другите са останали изключително доволни. От "Нова" гордо изпъчиха гърди със съобщението: "Новините ни са най-гледаните в понеделник вечерта." "Нашата централна емисия е била номер 1", почти по същото време обявиха от Би Ти Ви. Рекламодатели и обикновени зрители със сигурност са се запитали как така двете враждуващи медии са се качили едновременно на най-високото стъпало на почетната стълбичка.

Повече за разминаванията в данните на пийпълметричните компании, четете в новия брой на в. "168 часа"