Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

От общината обясниха, че при новите паркоместа на бул. "Витоша" е предвидено автомобилите да влизат назад и да излизат напред, защото така всички маневри се извършват с максимална видимост. Маркировката пък била в съответствие с приложение 14 от Наредбата за сигнализация на пътищата с пътна маркировка на Министерството на регионалното развитие и благоустройството.
От общината обясниха, че при новите паркоместа на бул. "Витоша" е предвидено автомобилите да влизат назад и да излизат напред, защото така всички маневри се извършват с максимална видимост. Маркировката пък била в съответствие с приложение 14 от Наредбата за сигнализация на пътищата с пътна маркировка на Министерството на регионалното развитие и благоустройството.

От повече от 10 дни продължават споровете дали новата организация на движението в центъра на София е правилна и дали задръства центъра на София. Като основен застъпник на свалянето на велоалеите по бул. "Витоша" на платното, новата организация на "Патриарх Евтимий" и "Фритьоф Нансен" е организацията "Спаси София".

Дали е действано правилно и задръстен ли е центърът на София спори и на 10 май транспортната комисия на Столичния общински съвет. Докато течеше заседанието, репортер на "24 часа" направи свой журналистически експеримент по маршрута от "Попа" по "Патриарх Евтимий" до "Фритьоф Нансен", оттам към бул. "България", качване покрай административната сграда на НДК и включване в обновения и стеснен участък от "Витоша" в посока кръстовището с "Патриарх Евтимий". 

Експериментът не е правен в сутрешен и вечерен час пик. Резултата вижте във видеото.