Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Десктоп вариантът (24chasa.bg) е пораснал с над една трета през 2019 г., а мобилният (m.24chasa.bg) - със 74,28%

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) продължава да е най-големият интернет портал в България, показват данните на метричната система Gemius за ноември.

За първи път данните за октомври показаха, че сайтът на "24 часа" е изпреварил всички останали с българско съдържание. Преди да изпреварят всички, десктоп и мобилният сайтове на "24 часа" бяха номер едно само сред новинарските. 

24chasa.bg вече втори месец е по-голям от всички сайтове в България, включително от пощата abv.bg, от "българския ютюб" - vbox7, както и от най-голямата платформа за електронна търговия - olx.bg.

Прогнозните данни за декември към момента показват, че няма изгледи тази ситуация да се промени.

30,95% ръст на уникалните посетители има десктоп сайтът на "24 часа" през ноември на годишна база, показват данните на Gemius. При мобилния m.24chasa.bg ръстът е 74.28% за годината.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 28 години! Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди над 10 години - и досега, и предлагаме и конкурентите ни да го направят.

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на 2018 г. превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът също е много силен канал за достоверна информация, според данните от традиционния годишен доклад на института за изследване на журналистиката “Ройтерс” към университета в Оксфорд. 

24chasa.bg е имал 1 635 778  уникални посетители през ноември. 369 925 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  1 522 008 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 22 550 549 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Gemius oтчита и по-новата аудитория на "24 часа" - от новинарската платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 135 000.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове през 2019 г.: 168chasa.bg - 39.54%, bgdnes.bg - 49.41%m.bgdnes.bg - 73.04%, bgfermer.bg - 36.82%, m.bgfermer.bg - 92.93%, dot.bg - 31.24%, m.dotbg.bg - 84.66%, mila.bg - 21.28%, mama24.bg - 180.22%,  24zdrave.bg - 65.31%, m.24zdrave.bg - 125.00%.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът Smart24chasa приключи в края на 2018 г. и продуктът в момента се тества.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 55 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.