Собственикът на ресторанта с такса "празен стол" пред "168 часа": Наложи се да връщам наши постоянни клиенти, докато компанията се държеше неприлично
Собственикът на ресторанта с такса "празен стол": Предложих на компанията да не плаща сметката, ако смятат, че са прави
"Шокиран съм от медийната атака срещу ресторанта ми за толкова елементарна случка. Аз предложих на въпросната компания, ако не са съгласни със сметката, ако имат някакви претенции към обслужването и смятат, че са прави - да не плащат сметката. Те обаче коректно си я платиха."
Това заяви за "168часа" собственикът на ресторанта в Созопол, нашумял с "такса свободен стол" - Тони Матеев.
Ето какво още каза той:
"Компанията, на която начислихме в момент на емоции "такса свободен стол" имаше резервация за 20,30 ч., за 10 души в събота вечер. Дойдоха 6 души 15-20 минути по-късно. Изчакахме ги, въпреки неспазения час. Останалите четири стола останаха незаети цялата вечер. Наложи се да връщам наши постоянни клиенти, включително и чуждестранно семейство с дете. Между компанията и сервитьора, който ги обслужваше е възникнал конфликт, който аз не смятам да коментирам, но държа да подчертая, че съм на страната на персонала си. Не е нормално отношението на клиентите да е обидно за сервитьрите. Смятам и , че всички останали 120 души в ресторанта имат право да вечерят в тишина и спокойствие. Има норми на поведение, които се спазват на обществени места.
За това в края на вечерта добавих таксата към сметката им. "Секюрити букинг" или "таксата резервиран стол" се практикува в много държави. В българските нощни клубове по правило често се плаща предварително такса минимална консумация.
Ние сме от най-оборотните ресторанти. Кухня, обслужване, обстановка, цени - всичко ни е на ниво. Ако не сме коректни към клиентите си, няма да имаме такива, а не да ни се налага да връщаме заради заети места.
Оплакалите се от таксата отказаха да коментират какво се е случило. Не искат и да говорят с нас, макар, че още вечерта им предложих да не плащат сметката, ако смятат, че са прави."
Собственикът на ресторанта е възмутен от злобата на хора, които никога не са били негови клиенти, но "компетентно" хулели заведението му.
Вчера по повод тиражираната информация в ресторанта са извършени проверки от Комисията за защита на потребителите и от Министерството на туризма. Контролните органи не са установили никакви нарушения по случая. Освен това всичко е минало през касовия апарат.
Най-четени
-
Секретно Как Живков наказа певицата, която му отказа
“Все едно да се изплюя на себе си - така го чувствах”, споделяла обречената на забрава естрадна звезда В наши дни малко хора си спомнят за поп певицата Маргарита Димитрова
-
"Зеленият" хладилник на Айнщайн
Гениалният физик обединява сили с Лео Силард да спасят хората от фаталния "убиец" в домовете им, но приятелството им стартира обратното броене до създаването на първата атомна бомба На 47 години той
-
Галерия Ресто от 80 стотинки можеше да остави Гунди жив
На погребението ги изпраща невиждана манифестация - над половин милион българи. Паника в БКП, уволняват вътрешния министър Тормоз за семействата след трагедията
-
Филмът за Гунди е №1 в момента, а не свинщината в политиката
Още няколко думи по темата „Гунди". Филмът очевидно е огромно събитие и пълни салоните с такова количество зрители, каквото българското кино не е виждало в последните 30 години
-
Да ме извиняват, но във филма за Гунди го няма Георги Аспарухов, а един фукльо, жонглиращ с топката. Излязох на 30-ата минута
„Гунди-легенда за любовта". Със сигурност е най-професионално заснетият филм в българската история на киното. По всички закони на христоматията на това изкуство. Прекрасна операторска работа