Собственикът на ресторанта с такса "празен стол" пред "168 часа": Наложи се да връщам наши постоянни клиенти, докато компанията се държеше неприлично
Собственикът на ресторанта с такса "празен стол": Предложих на компанията да не плаща сметката, ако смятат, че са прави
"Шокиран съм от медийната атака срещу ресторанта ми за толкова елементарна случка. Аз предложих на въпросната компания, ако не са съгласни със сметката, ако имат някакви претенции към обслужването и смятат, че са прави - да не плащат сметката. Те обаче коректно си я платиха."
Това заяви за "168часа" собственикът на ресторанта в Созопол, нашумял с "такса свободен стол" - Тони Матеев.
Ето какво още каза той:
"Компанията, на която начислихме в момент на емоции "такса свободен стол" имаше резервация за 20,30 ч., за 10 души в събота вечер. Дойдоха 6 души 15-20 минути по-късно. Изчакахме ги, въпреки неспазения час. Останалите четири стола останаха незаети цялата вечер. Наложи се да връщам наши постоянни клиенти, включително и чуждестранно семейство с дете. Между компанията и сервитьора, който ги обслужваше е възникнал конфликт, който аз не смятам да коментирам, но държа да подчертая, че съм на страната на персонала си. Не е нормално отношението на клиентите да е обидно за сервитьрите. Смятам и , че всички останали 120 души в ресторанта имат право да вечерят в тишина и спокойствие. Има норми на поведение, които се спазват на обществени места.
За това в края на вечерта добавих таксата към сметката им. "Секюрити букинг" или "таксата резервиран стол" се практикува в много държави. В българските нощни клубове по правило често се плаща предварително такса минимална консумация.
Ние сме от най-оборотните ресторанти. Кухня, обслужване, обстановка, цени - всичко ни е на ниво. Ако не сме коректни към клиентите си, няма да имаме такива, а не да ни се налага да връщаме заради заети места.
Оплакалите се от таксата отказаха да коментират какво се е случило. Не искат и да говорят с нас, макар, че още вечерта им предложих да не плащат сметката, ако смятат, че са прави."
Собственикът на ресторанта е възмутен от злобата на хора, които никога не са били негови клиенти, но "компетентно" хулели заведението му.
Вчера по повод тиражираната информация в ресторанта са извършени проверки от Комисията за защита на потребителите и от Министерството на туризма. Контролните органи не са установили никакви нарушения по случая. Освен това всичко е минало през касовия апарат.
Най-четени
-
Проф. Георги Попов: Болните са най-заразни, преди да имат симптоми. Пийте хапчета срещу температура, кашлица и гърлобол
Болните хора са най-заразни, преди да имат симптоми, тоест в края на инкубационния период. Това каза в студиото на „Събуди се" по Нова тв специалистът по инфекциозни и вътрешни болести професор
-
Майкини на гости у Меланини Тръмпини
Майкини са на Ню Йорк, моля ти се. Разходили се на Сентръл Парк и оттам отишли на мола, щото имало сел. Зели си гащи и анцунзи от села и на ескалаторите срещнали Илонини Мъскини
-
Криминални архиви: Притискат наказателно Самоковеца, Фатик и братя Пехливанови
Текстът е от архива на "168 часа". Митичните фигури Косьо Самоковеца, братята Георги и Любен Пехливанови и Фатик Шабан са спирани и проверявани наказателно за по няколко часа в акции на полицията в
-
Мистериозна смърт на благодетеля на Бургас. Изгаря всичко, построено със завещаните от него 500 млн. евро
Името на Александър Георгиев-Коджакафалията не говори много на младите бургазлии. По-старите поколения го знаят като един от големите благодетели и дарители на града от началото на ХХ век
-
Като говорим за туризъм, колко подобни туристически автобуса пътуват из България?
Като говорим за туризъм, колко подобни туристически автобуса пътуват из България? От едната страна са две седалки, от другата - една. И това е съществена част от усещането за хубавото преживяване