Творческият размах на Николай Волев личеше във всяка сцена и кадър
Президентът Румен Радев изрази съболезнования към семейството, близките и колегите на загиналия нелепо режисьор и сценарист Николай Волев, съобщават от пресцентъра на държавния глава.
В съболезнователното си писмо Радев откроява забележителния талант, въображение и ерудиция на Волев, които личат в едни от най-обичаните български филми като „Двойникът", „Господин за един ден", „Да обичаш на инат", „Маргарит и Маргарита" и „Козият рог".
„Творческият размах на Николай Волев личеше във всяка сцена и кадър", посочва президентът като изтъква професионализма и посветеността на високите художествени стандарти, чиито плод е постигнатото от твореца. Държавният глава изразява увереност, че примерът на Николай Волев ще продължи да вдъхновява младите режисьори и сценаристи.
Най-четени
-
Защо тази пиеса и защо точно в България? Василев да има достойнството да си отиде далеч от Народния театър
Примабалерината и балетен педагог акад. Калина Богоева, която е признат авторитет в областта на класическия танц у нас, изрази пред "168 часа" недоволството си към поставянето на пиесата "Оръжията и
-
Галерия Днес се появи моята малка и прекрасна внучка Крисия
Роди му се внучка, Сузанита ще е леля на малката Крисия Обичаният певец Орхан Мурад отново стана дядо, научи "България Днес". С внучка го зарадва Александра - доведената му дъщеря от брака му с Шенай
-
Галерия Не харесвах Живков, подслушваше ме, но вярваше на информацията от нашата служба
Предлагаме на читателите си интервюто, взето от ген.-полк. Васил Зикулов през 2013 г. - 2 г. преди смъртта му. Той е най-дълго служилият началник на военното разузнаване в България
-
Галерия Преди 80 г.: Принцеса Мафалда Савойска, сестра на царица Йоанна, е погубена в Бухенвалд
Гьобелс я споменава в дневника си, като я нарича: "Най-лошата кучка в цялата италианска кралска къща" Мафалда означава “могъща в битка”. Име на принцеса
-
Заради липсата на памет бяха грозните изблици пред Народния театър
Нашият проблем с паметта не е разрешен. Все още няма критична маса от обществото, която да има правилна и обективна оценка за това, което е било, и което е сега