Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Бойко Борисов
Бойко Борисов

Научихме българите да карат без пари, а пътищата трябва да се поддържат с такси, каза лидерът на ГЕРБ

Росен Желязков: Следващите избори трябва да последните 

При лоша година за земеделците държавата да намалява данъците и до 5%. Това предложи лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов в Пловдив.

"Сега всички говорим за земеделците и тежката им година с жега, градушка. В такива години държавата може да бъде по-добър партньор и да е гъвкава с помощите за целия земеделски бранш. При лоша година данъците могат да са 5% за земеделците, може да има и по-добри решения, но искам бързи и яростни в взимането на правилните", каза още Борисов.

Като пожарникар не мога да не поздравя моите колеги, които са изключително смели момчета. Те вършат огромна работа  при пожари, наводнения и бедствия. Политиците трябва да си мерят думите, когато се изказват за тези професии - пожарникари, полицаи, военни, каза още Бойко Борисов.

Този, които хвърля фаса от колата, а след него магистралата е затворена с часове, не трябва ли да понесе отговорност, за да знаят другите, че така не се прави. Къде е превенцията? Да купят баки на Спартаните и "Кугар"-ите, но и 33 да направим нямат смисъл, ако няма превенция към човешката глупост и извършителите, обясни още Борисов.

Как можеш да ограничиш човешката глупост, Рая? (Председателката на Народно събрание -Рая Назарян- б.а.) Обръщам се към теб! Трябва ли Киро Тракториста или Пешко, който има всичките забрани пуснати към момента да бранува, да реже и да предизвикват пожари, които да унищожат за милиони и след това ние да се караме с какво държавата да компенсира и да го оправи, каза още Борисов. 

Ние сме тези, които вършат работа, а не самохвалци, каза още той. И обясни на кмета на Пловдив, че трябва да се работи бързо по Околовръстното. 

Ние научихме българите да карат без пари. Минаваме в Сърбия, Румъния, Турция, Гърция и почваме да плащаме. Минаваме в България и нищо не плащаме, а говорим за състоянието на пътищата, каза Борисов и обясни, че това е една то най-големите му грешки.

Това е скъпа услуга. Държавата дава милиони, за да изгради магистрала, а после трябва да се и поддържа. Който иска да се качи на нея да плати такса. Тогава тези пари ще отиват само за строителство, ремонт и нова маркировка, каза още той. Имало и лотове, които могат да се дадат на концесия. "Тракия" е задръстена, които иска да кара със 140 км/ч по нея да си плати за третата лента, където няма тирове, каза още той. Време е пак ние да кажем, че дотук може с парите на държавата, каза още Борисов. 

От нас се искаше да представим правителство. В същото време партиите в парламента се опитваха да си демонстрират егото над нас. Ние поехме цялата отговорност и целия риск на управлението. Месеци преди изборите ние отказахме подкрепата на ДПС и казахме, че коалиция с тях няма да правим, каза още Борисов. И попита защо от ПП-ДБ се "подсмивали ехидно".  

Разпадането на ДПС ги направи втори и виждаме в каква изолация изпаднахме. За нас тези избори трябва да са последни. Не минавайте червената линия на езика, защото това може да е страшно разделение, каза Борисов. И поиска от хората в партията "рязко да коригират изразните средства".

"Нашите призиви бяха насочени, към политическите субекти, с които изповядваме едни и същи  ценностни виждания за правене на политика. За съжаление, получихме отказ дори да се разговаряме. Затова предложихме правителство на малцинството. Отиваме на поредните избори, които трябва да бъдат последните през следващите четири години". Това каза Росен Желязков на Регионалната академия на МГЕРБ  в Пловдив.

Евродепутатът Андрей Ковачев обясни, че е изминала една изключително успешна седмица. Приоритетите на нашата група са икономиката и предоговарянето на Зелената сделка, както и повече възможности на  младите да работят в България, както и отбраната и сигурността. ЕНП и ГЕРБ са партията на фермерите и ще работим за намаляване на бюрокрацията за тях,  обясни още той.  

Кметът на Пловдив Костадин Димитров обясни, че в бюджета на държавата имало над 100 млн. лв. за инфраструктурата на града. Зам.-кметът по дигитализация обясни, че се работи по изграждане на видеонаблюдение и да се засичат нарушителите. В Пловдив се създавала нова трафик система, като 140 кръстовища в града ще бъдат оборудвани, за се следи натоварването.