Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Диана Дамянова СНИМКА: Фейсбук
Диана Дамянова СНИМКА: Фейсбук

Само това "изяде" 5-10% от подкрепата за партията, казва тя

- Имате ли обяснение за резултата на ПП?

- Кампанията бе безлична. Тази, която аз проведох, бе на крилете на морала и на бъдещето на България. В началото ми хареса “Има как”. Мислех си, че ще заложат на емоционалния подход, но миг след това се започна: има как децата да ядат домати и други подобни. Така дори минималната емоция бе унищожена.

- А и не бе изтъкнато елегантно направеното?

- През последната седмица кампанията бе доунищожена от думите на Кирил Петков, които чух в някакво интервю - тезата бе, че няма спасители и трябва сами да се спасим. Точно обратното на онова, което каза, когато се появи в политиката - че има енергия и воля. Сега се оказва, че не е така, и стана боза, свързана с много гафове като Априловската гимназия и др.

- Как се отрази включването на Лена Бориславова?

- Това бе големият гаф. Според мен това изяде между 5 и 10% от подкрепата за партията. Изключително агресивна кампания, без тя да отговори на въпроса какво прави на парапета, което е изключително отблъскващо. Аз още докато бях там, казах, че не съм им майка, но пускането й в публичен оборот носи щета. Имаше още един проблем, най-вероятно са имали твърде малко пари и те са дошли в последния момент, когато стана пренасищане в ефира. По-късно стана ясно, че ПП имат 2 пъти повече бордове от всички останали, което е досадно.

Веднъж включих телевизора и видях две тв реклами на ПП една след друга, това не си го позволява никой. Рекламата трябва да е красива, съвършена и да свърши точно когато е най-интересно. Вместо това видяхме Лена Бориславова на влакова композиция, реклама, която от пиар гледна точка е абсурдна. Това заедно с преиграната кампания и билборда 5 мъже и една жена - обединени има как...

В крайна сметка постигнаха този ефект. Но все пак резултатът им е изключително висок за начина, по който проведоха кампанията, не виня колегите, защото тези, които направиха слогана “Има как”, създадоха емоционална идея. За съжаление, тя се сведе до доматите.