Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

МИРОЛЮБА БЕНАТОВА
МИРОЛЮБА БЕНАТОВА

Обидите и квалификациите са сред инструментите на пропагандата. "Умнокрасивитет" и "жълтопаветник" са такъв пример. "Путинофил" и "соросоид" - също

Емоционално наситените обобщения се ползват за насаждане на негативно отношение за голяма група хора. И за разделение. За всяване на страх, също. За насъскване срещу посочената "група".

Обикновено такава група, по посочения признак, няма.

Второ - създава се образ на аморфна маса, която трябва да НЕ бъде харесван. Но целта е всъщност тази "група" да не съществува.

Такъв е пътят към дехуманизацията. Започва с подигравки и сриване на авторитети. След ударите с думи, идва време и на реалния бой. Така започва "прочистването на лошите".

****

Примерите не са случайно подбрани.

*От фейсбук