Отиваш със самолет до Скопие, признават те за космонавт
ОТИВАШ СЪС САМОЛЕТ ДО СКОПИЕ, ПРИЗНАВАТ ТЕ ЗА КОСМОНАВТ
Когато Бойко Борисов вдигна правителствения самолет изреваха всички и го обвиниха в най-черните престъпления срещу нацията. А той прати самолета да спасява човешки животи - Христо Мутафчиев от Бургас, двамата шофьори от Ирак - или Иран, българи с КОВИД от Англия, Павел Васев от Москва. Само дето не го арестуваха, че се използва фалкона неправомерно, въпреки че какво по правомерно има от това премиерът да вдигне самолета, за да спаси живота на български гражданин. Така и българинът остава с убеждението, че Държавата винаги е зад него, че няма да бъде изоставен от същата тази държава, независимо на кой край на света се намира. И вместо да се караме на премиера за това не е лошо да се актуализира законът така, че всеки премиер да може да вдигне фалкона, за да спаси живота на някой българин за това. Ако ме питате защо го пиша това - ами за това. Тези дни новият премиер вече открива линия Скопие - София. И натоварва част от министерския съвет да пътува до Скопие. И ако не се налагаше да се връщат от Скопие (според мен е по-добре да си останат там) едва ли щеше да се наложи и обратен курс за тази аеролиния. Би трябвало в Харвард дори да са учили нещо като рентабилност, да правят сметки някакви за разходите и приходите на едно бизнесначинание. Разстоянието между двата града по шосе в момента е точно 241 километра. По шосе. Да приемем, че самолетът ще следва този маршрут и няма да се движи по права линия. Самолет харчи на час около един тон гориво. Това разстояние се изминава (със самолетните завои) за около четиридесет и пет минути. Значи разходът до Скопие е около седемстотин литра. Ако се случи и да направи и обратен курс излиза тон и половина. Само киросина колко ли ще струва. А екипаж, стюардеси (които трябва да говорят двата езика - македонски и български), престой на летищата, които са частни вече в България. Но дори и да не бяха - това е ресурс. Поддръжка на самолета. В задачата се пита колко места трябва да има този самолет и каква ще е цената на билета. Дали, ако си вземеш кола втора употреба няма да ти излезе по-евтина от самолетен билет до Скопие. Но сега Просто Киро не си задава такива въпроси. Какви са разходите за този самолет. Или може би нещата опират до предизборното послание на Слави Трифонов - все пак коалиционен партньор е. Отиваш до Македония със самолет, но те признават за космонавт. А нали това бе предизборното обещание на Трифонов - да имаме македонци в космоса. При тая космическа цена на самолетна авиолиния София - Скопие във време на криза и инфлация... Така обаче билетът трябва да е закупен по инхаус процедура - плащаш на отиване до Скопие, а на връщане цената ще е като за връщане от Ню Йорк. Искам накрая да попитам целокупния български народ колко му излизат на българина прищевките на собственото му дете? И ако собственото му дете така потропва като Просто Кирчо с краче и му харчи парите дали няма поне да го сгълчи... Поне да го сгълчи...
*От фейсбук!
Най-четени
-
Защо тази пиеса и защо точно в България? Василев да има достойнството да си отиде далеч от Народния театър
Примабалерината и балетен педагог акад. Калина Богоева, която е признат авторитет в областта на класическия танц у нас, изрази пред "168 часа" недоволството си към поставянето на пиесата "Оръжията и
-
Галерия Днес се появи моята малка и прекрасна внучка Крисия
Роди му се внучка, Сузанита ще е леля на малката Крисия Обичаният певец Орхан Мурад отново стана дядо, научи "България Днес". С внучка го зарадва Александра - доведената му дъщеря от брака му с Шенай
-
Галерия Преди 80 г.: Принцеса Мафалда Савойска, сестра на царица Йоанна, е погубена в Бухенвалд
Гьобелс я споменава в дневника си, като я нарича: "Най-лошата кучка в цялата италианска кралска къща" Мафалда означава “могъща в битка”. Име на принцеса
-
Заради липсата на памет бяха грозните изблици пред Народния театър
Нашият проблем с паметта не е разрешен. Все още няма критична маса от обществото, която да има правилна и обективна оценка за това, което е било, и което е сега
-
Ако през 1890 година в България имаше фейсбук
Ако през 1890 година в България имаше фейсбук, щеше да има много статуси, които гласят: „По турско време бяхме по-добре. Имаше сигурност, хлябът струваше само 2 гроша, децата ни се изучиха