На 75 години Белмондо попада в мрежата на хищната експлеймейтка Барбара
Френската звезда защитава изгората си дори след обира на дома му без взлом. Днес тя живее в Дубай
Бунтарят на френското кино Жан-Пол Белмондо не само че е пленявал сърцата на купища жени и е бил далечен блян за безброй други, но и той самият никога не е можел да устоява безрезервно на прелестите на нежния пол. Доказателство за непреходната слабост на големия актьор към нежния пол в неговия по-късен живот е и опасната му връзка с бившия модел на “Плейбой” Барбара Гандолфи. Двамата се срещат в италиански ресторант на Лазурния бряг, а красавицата бързо успява да спечели 75-годишното тогава сърце на Бебел, както е бил наричан френският колос като млад. Със срещата с Барбара започва неговата втора младост, и то след тежкия развод с последната му съпруга Нати. Барбара му се възхищава, вдъхновява го да тренира след инсулта, връща му усмивката и го кара да се чувства отново обожаван, както на младини.
Приказката обаче не е с щастлив край. Не след дълго любовта на експлеймейтката започва да разкрива своето друго лице и лека-полека се оказва просто грозна злоупотреба. Барбара и нейният бивш съпруг Фредерик Вандервилт са обект на дългогодишно разследване от белгийските власти още от 2004 г., като са заподозрени в пране на пари, създаване на престъпна организация и трафик на хора. Дори самият Белмондо е извикан да даде показания пред френски и белгийски полицаи за подозрителни финансови трансакции на сексапилната си изгора. Полицията подозира, че Гандолфи е използвала актьора, за да измъкне от него пари. Самата тя заедно с адвоката си твърди, че е жертва на “лов на вещици”.
Жан-Пол признава тогава пред властите, че постепенно научава за неприятностите, в които се е въвлякла неговата половинка, но въпреки всичко я брани енергично. Така и не става ясно дали той е дал, или само е обещал заем от 200 000 евро на Барбара. Заслепен, Белмондо я защитава дори когато домът му е обран без взлом, тъй като не намира за достатъчно категорично доказателство фактът, че тя е единственият човек с ключ за апартамента.
“Знам какво ми причинява тя. Това може да е моят избор и моето право да живея с една непочтена жена
Но това засяга само мен, отговорността е само моя. Барбара има цялото ми доверие”, изповядва се Жан-Пол.
Един ден вече не може да отрича очевадното и през 2012 г. е оповестен краят на взаимоотношенията му с неговата коварна и алчна възлюбена.
През 2016 г. Барбара Гандолфи е осъдена за измама. Обжалва решението на съда. Днес живее в Дубай, където управлява нощни клубове.
Навярно дори след това Белмондо не е съжалявал, че е допуснал да бъде играчка в нейните ръце, защото сам го е позволил и е научил своя урок, макар късен и горчив. Все пак, както казва самият той, без жените в своя живот не би бил нищо.
Най-четени
-
Защо тази пиеса и защо точно в България? Василев да има достойнството да си отиде далеч от Народния театър
Примабалерината и балетен педагог акад. Калина Богоева, която е признат авторитет в областта на класическия танц у нас, изрази пред "168 часа" недоволството си към поставянето на пиесата "Оръжията и
-
Галерия Днес се появи моята малка и прекрасна внучка Крисия
Роди му се внучка, Сузанита ще е леля на малката Крисия Обичаният певец Орхан Мурад отново стана дядо, научи "България Днес". С внучка го зарадва Александра - доведената му дъщеря от брака му с Шенай
-
Галерия Не харесвах Живков, подслушваше ме, но вярваше на информацията от нашата служба
Предлагаме на читателите си интервюто, взето от ген.-полк. Васил Зикулов през 2013 г. - 2 г. преди смъртта му. Той е най-дълго служилият началник на военното разузнаване в България
-
Галерия Преди 80 г.: Принцеса Мафалда Савойска, сестра на царица Йоанна, е погубена в Бухенвалд
Гьобелс я споменава в дневника си, като я нарича: "Най-лошата кучка в цялата италианска кралска къща" Мафалда означава “могъща в битка”. Име на принцеса
-
Заради липсата на памет бяха грозните изблици пред Народния театър
Нашият проблем с паметта не е разрешен. Все още няма критична маса от обществото, която да има правилна и обективна оценка за това, което е било, и което е сега