Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

АТРАКЦИЯ: Увеличавайки с още една зоните за използване на подвижните задни крила, ФИА се стреми да запази вълнуващите моменти в шампионата.
АТРАКЦИЯ: Увеличавайки с още една зоните за използване на подвижните задни крила, ФИА се стреми да запази вълнуващите моменти в шампионата.
ВТОРА допълнителна зона, в която пилотите ще могат да ползват подвижните крила на болидите (DRS), се обсъжда във ФИА. Експериментално тя ще бъде използвана в Канада (12 юни) и две седмици по-късно във Валенсия.

Зоната за подвижните задни крила се управлява от комисарите на пистите. В нея движещият се отзад пилот може да "отвори" крилото, за да атакува съперника си. Но това се позволява единствено ако разликата между двата болида е в рамките на секунда.

"Можехме да използваме две зони още в Турция - обясняват от ФИА. - Но софтуерът, с който се отчитат разликите, бе прекалено нов и не искахме да рискуваме. Той е проверен в Испания и ще действа в Канада."

Използването на подвижни крила бе прието от федерацията, за да се повиши атракцията във Ф1 и броят на изпреварванията. През последните години задминаванията бяха рядкост и това отблъскваше публиката.