Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

ШАНС: Макар и с повредена система за кинетичната енергия, световният шампион остана лидер в мазайзия от старта до финала.
ШАНС: Макар и с повредена система за кинетичната енергия, световният шампион остана лидер в мазайзия от старта до финала.

ПОВРЕДИ в използваните от тази година подвижни задни крила и системата за кинетичната енергия (KERS) прецакаха испанеца Фернандо Алонсо и Марк Уебър (Авл). И двамата не можеха да отварят задното крило, а в добавка австралиецът стартира с неработеща KERS.

Това попречи на Уебър успешно да атакува съперниците си, а Алонсо да губи средно по 8,03 км/ч допълнителна скорост на правите участъци на "Сепанг".

Проблем със съхраняването на енергията имаше и Фетел, но заради големия авантаж пред останалите , повредата не постави под въпрос победата му. Това става в 29-ата обиколка, когато световният шампион е инструктиран да не ползва KERS.

Недостиг на опит

"Причините са в ограничените тестове - смята Джейсън Плат от "Радио Файв". - И двете новости нямат повече от 50 часа на изпитания. По-важната от двете иновации е крилото."

Той сочи, че въпреки неработещата система за допълнителна енергия Уебър стигна до 4-тото място. Това стана, след като в самия край на GP на Малайзия клапата на задното крило започна да реагира на командите. В същото време Алонсо имаше всички шансове за място на подиума, но точно крилото прати двукратният световен шампион назад.
Плат е категоричен, че пилотите ще имат такива проблеми поне в следващите два-три старта.