Новият болид на Маранело
1. Задната ос е преместена с около 22 см по-назад от 2010 г. Това е резултат от увеличената база.
2. Двигателят е монтиран с 15 см по-назад от предишния. Решението е продиктувано заради увеличения размер на резервоара, както и заради системата KERS.
3. По-тесен под на колата, сравнен с този от 2010 г. Идеята е за подобрение на аеродинамиката, както и за увеличаване на притискането.
4. По-голям и по-широк резервоар. Той е разположен по-ниско и заедно с изменената скоростна кутия правят възможен лесния достъп до системата KERS.
5. Новата скоростна кутия е проектирана по-дълга и тясна. Търсено е допълнително място под "черупката" на болида и по-нисък център на тежестта.
6. Скрити изходи на ауспусите, излизащи по-ниско долу. Идеята е към вече унифицирания дифузьор да се вкарат допълнителни потоци от вихри за баланс на задната част от болида.
7. По-полегато разположена седалка за пилотите, което е съобразено с видимостта на състезателя при изменената височина на носа.
8. Базата на новия болид е по-дълга от тази за 2010 г. Предполага се, че това ще позволи по-голяма средна скорост на правите от трасето.
9. Ново окачване за предните колела на автомобила. То е съобразено с удължената база на болида и е свързано с търсенето на по-висока средна скорост.
10. Носът е изтеглен с около 10 см напред от крилото. Това е възможно заради увеличената база и подобрява скоростта на автомобила в правите участъци на пистата.