Тази карикатура е великолепна и засяга най-вече неспособността на един велик играч да губи
И когато стана това с карикатурата на "Шарли Ебдо" с пророка на мюсюлманите Мухаммад, а и сега с тази на Серена Уилямс, все се сещам за онзи виц, който знам от едно от великите стендъп изпълнения на покойния Робин Уилямс:
Малкият Тими нахлул в спалнята и заварил родителите си да правят секс.
Избягал ужасèн.
- Не ме гледай така! Ставай и отивай да поговориш с Тими! - нахокала майката веднага таткото.
Таткото станал, обул набързо едни гащи, влязъл в хола и що да види - малкият Тими оножда собствената си баба, бащината майка!
Бащата останал втрещен, а малкият Тими го погледнал косо и рекъл:
- Май не е толкова приятно, когато е твоята майка, нали?!
----------------------------------------------------------
Дали Серена Уилямс си изпусна нервите и се срина емоционално?
? Със сигурност.
Дали Серена Уилямс развали великата, неочаквана и невероятна победа на 20-годишната японка Осака?
? Без никакво съмнение.
Дали беше спортсменско поведението ѝ?
? Не, не беше.
Тази карикатура е великолепна и засяга най-вече неспособността на един велик играч да губи.
Нищо повече.
Но и нищо по-малко.
В същото време...
Дали Серена Уилямс е права за това, че съдията малко прекали?
?? По-скоро да.
Дали е права, че отношението му е сексистко?
?? Специално в отсъждането за счупената ракета може би по-скоро да.
Но съм абсолютно убеден, че онези, които я обиждат в коментари и статуси тук на расова и полова основа, ще останат вечно да гният в блатото на собствената си посредственост.
Расистите и сексистите и от двата пола са тъжни, ама много тъжни и страдащи недолюбени хора.
P. S. Нека не забравяме че Серена Уилямс участва в новата "скандална" реклама на Nike с Кеперник, която само за първите 48 часа създаде безплатно медийно и социално мрежово съдържание на стойност 48,3 млн. долара. Та не е невъзможно освен емоционален срив да е било удобен повод да се повдигне важна тема, която да продължи говоренето, а оттам и неизбежното виждане поне на логото на Nike.
P. P. S. Дори в този послепис употребих името на марката два пъти, без да получа и стотинка.