Толерантността не включва нихилизма по отношение на родното
Толерантността не включва нихилизма по отношение на родното. Защото това е нетолерантност към собствения ти народ. Всяка нетолерантност (вкл. нихилизмът) е осъдителна.
Толерантността не означава, че трябва да си търпим към неморални действия.
Толерантността е разбирането, че всеки има право на свои собствени възгледи, идеи, даже и заблуди, ако щете, на свои етнически, религиозни, културни, сексуални и пр. различия в рамките на закона.
И че хора за възгледи не се преследват, нито за принадлежност към дадена религия, етнос, пол и пр., а само за нарушаване на законите.
Правата на другите гарантират моите собствени права. А не ги отменят или стесняват.
Чужди възгледи, идеи и заблуди се дискутират и се опровергават с аргументи и факти, а не с обиди, клевети и заплахи.
Но как и кой да просвещава изостаналото заради насилствената съветизация българско общество, когато "интелектуалците" му в голямата си част са непросветени и нетолерантни? Дори тези, които са се окичили мегаломански и нагло с етикети "правозащитник", а са писачи на пасквили?
Коментарът е от фейсбук
Най-четени
-
Секретно Как Живков наказа певицата, която му отказа
“Все едно да се изплюя на себе си - така го чувствах”, споделяла обречената на забрава естрадна звезда В наши дни малко хора си спомнят за поп певицата Маргарита Димитрова
-
"Зеленият" хладилник на Айнщайн
Гениалният физик обединява сили с Лео Силард да спасят хората от фаталния "убиец" в домовете им, но приятелството им стартира обратното броене до създаването на първата атомна бомба На 47 години той
-
Галерия Ресто от 80 стотинки можеше да остави Гунди жив
На погребението ги изпраща невиждана манифестация - над половин милион българи. Паника в БКП, уволняват вътрешния министър Тормоз за семействата след трагедията
-
Филмът за Гунди е №1 в момента, а не свинщината в политиката
Още няколко думи по темата „Гунди". Филмът очевидно е огромно събитие и пълни салоните с такова количество зрители, каквото българското кино не е виждало в последните 30 години
-
Да ме извиняват, но във филма за Гунди го няма Георги Аспарухов, а един фукльо, жонглиращ с топката. Излязох на 30-ата минута
„Гунди-легенда за любовта". Със сигурност е най-професионално заснетият филм в българската история на киното. По всички закони на христоматията на това изкуство. Прекрасна операторска работа