Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Най-скъпите коли карат хора с прякори, политици, бизнесмени и футболисти

15 милиона евро струват шестте най-скъпи автомобила в България. Макар и да сме бедна държава, тези дни наш сънародник си купи новото “Бугати Цирон” за 2,4 милиона евро.

Под капака му има W16 двигател с 1500 конски сили, който го ускорява до 380 км/ч. Колата има 7-степенна скоростна кутия и два съединителя.

В България такива коли карат съмнителни бизнесмени, футболисти и политици. Те са модели на “Бугати”, “Ролс-Ройс”, “Шелби” и “Ламборгини”, като 6-те най-скъпи струват общо 15 милиона евро.

Така че “Цирон” не е единствената скъпа кола, която ще се впише с пълен блясък в българския пейзаж.

Предшественикът й “Бугати Вейрон” се движи по нашите пътища още от 2006 г. Зад кормилото му е Румен Гайтански-Вълка. От този модел са произведени само 300 броя. Той е с 1001 конски сили и развива 400 км/ч, но предимно си стои в гаража. Причината едва ли е, че харчи близо 40 литра гориво на 100 километра

В колекцията си Гайтански има доста негови заместници, сред които поръчков мерцедес и уникален модел “Ролс Ройс”, струващ скромните 1,8 милиона лева.

Най-вероятно за да натрие носа на Вълка,Митьо Очите се сдоби с “Бугати Вейрон Суперспорт”. Сред притежателите на този модел са арабски шейх и руски олигарх, но нашенецът ги удря в земята, като си поръчва позлатена версия. Колата на Очите е оборудвана с всички защитни системи, а стъклата й издържат на изстрел с гранатомет. Цената на златното “Бугати” е 2 милиона евро.

В марката автомобили на кралското семейство се вози собственикът на “Биомет” Вальо Алексиев. Той притежава дори два ролс ройса, всеки по 1 милион лева. Кабриолетът “Ролс Ройс Дропхед” вози бизнесмена през лятото, а кралската лимузина “Ролс-Ройс Фантом”- в останалите сезони. Само номерът й - СА 000001, струва 15 хил. лева.

Когато обикаля столичните дискотеки, Алексиев използва друга

кола за 1 милион

- уникалното “Ламборгини Авентадор”. Внесеният директно от Италия звяр може да развие 100 км/ч за 2,9 секунди, а максималната му скорост е 350 к/ч. Жалко, че се движи само от клуб до клуб.

Култово ламборгини се кипри и в гаража на Стоян Стоянов-Стуци. Заради него той се сдоби и с прякора Ламборгинито. Моделът “Куантач” е мечта за колекционерите на спортни коли. За Стуци се носи легендата, че го е получил в замяна на ферари. Историята на колата е изпълнена с премеждия. Проверявана е за прекарване на наркотици, крадена е и е

намирана заровена в земята

Тапицираното с еленска кожа возило има 4-литров, V12 двигател в задницата си и вдига 100 км/ч за 5,9 секунди. То за първи път бе забелязано и снимано пред “Неро”.

На снимката се виждат още две от легендарните ламборгини. В моделите “Гаярдо” по това време се возят синовете на собственика на “Главболгарстрой”. “Гаярдо” става “Мечтана кола на годината” според Top Gear през 2006 г. Но защо синовете на българския бизнесмен да не карат мощни автомобили, след като дори полицията в Италия и Англия има по няколко бройки от тях.

1 милион лева струва и колата на варненския бизнесмен Веселин Марешки. Той е горд собственик на “SSC Ултимет Аеро”. Звярът развива максимална скорост от 412 км/ч, задминавайки лидера дотогава в класацията “Бугати Вейрон” с около 5 км/ч. “Шелби Суперкарс” дори произвеждат модел, който става най-бързият сериен автомобил в света. “Ултимет Аеро” има 1048 конски сили, развива максимална скорост от 437 км/ч, произведен е само в 25 екземпляра и е детска мечта на Марешки. А самият той е толкова горд с колата си, че заяви в интервю колко много иска да вдигне 400 км/ч, но за целта някоя от магистралите трябва да бъде затворена. Предвид състоянието на пътищата сега аерото може и да не остане цяло, а Марешки да стане Ма-реш-ки...

В автопарка на братя Диневи обаче има “Бугати Вейрон” по-мощно от Очното и Вълчото, а и от най-новото на все още незнайния българин.

Моделът на братята е с мотор 1520 конски сили, ускорява от нула до сто за 1,8 секунди и има максимална скорост 430 км/ч. Той прави компания на

още 50 невероятно скъпи автомобила,

като “Форд Мустанг” от 1968 г., “Шевролет Корвет Стинг Рей” от 1970 г., “Чайка ГАЗ 13” от 1969 г., “Ламборгини Мурциелаго LP-640 Роудстър” и “Додж Вайпър Веном Хенсей” - един от 22-та в света.

Най-красивата кола за 2010 г. е собственост на бизнесмена Йосиф Новосад-Чеха. Той кара представеното лично от Михаел Шумахер “Ферари F458 Скудерия”. Красавицата в характерния червен цвят има 580 конски сили и струва 500 000 лв.