612 500 паунда на мач е струвал Анхел ди Мария на "Манчестър" (Юнайтед)
45 милиона паунда са на масата по повод евентуалния трансфер на Анхел ди Мария от "Манчестър" (Юнайтед) в "ПСЖ". Това е сумата, която от "Олд Трафорд" са готови да приемат, за да ограничат поне малко загубите си от най-скъпия трансфер в историята на клуба.
Ако бъде продаден на "ПСЖ" за тази сума, чистата загуба на "червените дяволи" ще бъде около 15 милиона в абсолютна стойност. Според изчисление на английския "Дейли мейл" това значи, че Ди Мария ще е струвал на "Манчестър" (Юнайтед) по 612 500 паунда на изигран мач. Това го прави вторият най-неефективен трансфер в историята на клуба след този на бразилеца Бебе, който е струвал по 1,7 милиона на мач за трите си срещи, които изигра за отбора през 2010 г. Разбира се, сделката с "ПСЖ" все още не е финализирана, като не е невъзможно до края на седмицата, когато се очаква развръзката, цената на Ди Мария да нарасне още. Със сигурност французите трябва да се бъркат поне по 200 000 паунда на седмица,
за да могат да поемат космическата заплата,
която аржентинецът взема по 5-годишния си текущ договор на "Олд Трафорд". Храна на спекулациите, че Анхел ди Мария напуска, даде и фактът, че той не замина за контролите на отбора в САЩ в края на миналата седмица.
"Не знам защо Ди Мария не се е качил на самолета, за да се присъедини към лагера", заяви Ван Гаал след победата на отбора си срещу "Барселона" в САЩ. В същото време мениджърът на "ПСЖ" Лоран Блан призна, че макар да няма нищо официално, има голям шанс аржентинският национал да премине при тях. Интересен факт е, че последната среща и на двата отбора преди края на лятната им подготовка е помежду им - в САЩ на 30 юли. Има сериозни очаквания малко преди или след мача Ди Мария да премине от единия отбор в другия.
Аржентинският национал пристигна в Манчестър през миналото лято за рекордните за Англия почти 70 милиона паунда. Тогава той беше с репутацията на финалист на световно първенство и победител в Шампионската лига с "Реал". В началото на кариерата си на Острова Ди Мария наистина показа страхотна игра, но постоянната смяна на позиции, която му беше наложена от Луис ван Гаал, се отрази на формата му. В първите 16 мача за отбора той игра на 6 различни позиции, включително и на тотално непривични за него като централен полузащитник и централен нападател. Това го направи по-скоро неефективен и в периода между 6 октомври и 10 февруари той не отбеляза нито един гол и асистира само за 3. След контузия през зимата аржентинецът съвсем изгуби мястото си на терена за "Манчестър" и от най-обещаващия голям трансфер в историята на клуба той
започна да се превръща в бледа сянка
на това, което феновете са свикнали да виждат от него.
Целият материал четете в новия брой на в. "168 часа".
Най-четени
-
Защо тази пиеса и защо точно в България? Василев да има достойнството да си отиде далеч от Народния театър
Примабалерината и балетен педагог акад. Калина Богоева, която е признат авторитет в областта на класическия танц у нас, изрази пред "168 часа" недоволството си към поставянето на пиесата "Оръжията и
-
Галерия Днес се появи моята малка и прекрасна внучка Крисия
Роди му се внучка, Сузанита ще е леля на малката Крисия Обичаният певец Орхан Мурад отново стана дядо, научи "България Днес". С внучка го зарадва Александра - доведената му дъщеря от брака му с Шенай
-
Галерия Не харесвах Живков, подслушваше ме, но вярваше на информацията от нашата служба
Предлагаме на читателите си интервюто, взето от ген.-полк. Васил Зикулов през 2013 г. - 2 г. преди смъртта му. Той е най-дълго служилият началник на военното разузнаване в България
-
Галерия Преди 80 г.: Принцеса Мафалда Савойска, сестра на царица Йоанна, е погубена в Бухенвалд
Гьобелс я споменава в дневника си, като я нарича: "Най-лошата кучка в цялата италианска кралска къща" Мафалда означава “могъща в битка”. Име на принцеса
-
Заради липсата на памет бяха грозните изблици пред Народния театър
Нашият проблем с паметта не е разрешен. Все още няма критична маса от обществото, която да има правилна и обективна оценка за това, което е било, и което е сега