Джон Войт, бащата на Анджелина, подписа фланелка на Гибона (Видео)
Холивудската звезда Джон Войт демонстрира уважение към българския футболен гранд “Левски” и легендата на родния футбол Божидар Искренов.
Това се случи при срещата на българския финансист Кирил Евтимов с носителя на “Оскар” за главна мъжка роля за 1978 г. за филма “Завръщане у дома”.
Двамата се засякоха в едно от кафенетата в Холивуд. Това е втора среща между Евтимов и бащата на Анджелина Джоли. Първата се състоя през лятото в столичен хотел, когато разговаряха повече от час на по чаша кафе.
Зарадван от приятната среща, Джон Войт с удоволствие постави автографа си на фланелка на “Левски” с името на Божидар Искренов-Гибона на гърба. Той дори изписа върху едната единица от №11 посвещението: “На “Левски” с любов”.
85-годишният Войт е поредната филмова звезда, която се подписва върху фланелка на Отбора на народа.
През миналата година и екшън героят Чък Норис постави автографа си върху екип на “Левски”, също с №11, но с името на Елин Топузаков на гърба.
Posted by Kiril Evtimov on Tuesday 5 November 2024
Най-четени
-
Секретно Как Живков наказа певицата, която му отказа
“Все едно да се изплюя на себе си - така го чувствах”, споделяла обречената на забрава естрадна звезда В наши дни малко хора си спомнят за поп певицата Маргарита Димитрова
-
"Зеленият" хладилник на Айнщайн
Гениалният физик обединява сили с Лео Силард да спасят хората от фаталния "убиец" в домовете им, но приятелството им стартира обратното броене до създаването на първата атомна бомба На 47 години той
-
Галерия Ресто от 80 стотинки можеше да остави Гунди жив
На погребението ги изпраща невиждана манифестация - над половин милион българи. Паника в БКП, уволняват вътрешния министър Тормоз за семействата след трагедията
-
Филмът за Гунди е №1 в момента, а не свинщината в политиката
Още няколко думи по темата „Гунди". Филмът очевидно е огромно събитие и пълни салоните с такова количество зрители, каквото българското кино не е виждало в последните 30 години
-
Да ме извиняват, но във филма за Гунди го няма Георги Аспарухов, а един фукльо, жонглиращ с топката. Излязох на 30-ата минута
„Гунди-легенда за любовта". Със сигурност е най-професионално заснетият филм в българската история на киното. По всички закони на христоматията на това изкуство. Прекрасна операторска работа