Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Ваня Григорова прати софиянци да карат тротинетки, ако им трябва нощен транспорт

Ваня Григорова
Ваня Григорова

Повече от месец продължава сагата около нощния транспорт в София. На 16 януари Столичния общински съвет подкрепи доклад на Ваня Григорова от БСП и Карлос Контрера от ВМРО, че две от четирите линии трябва се закриват, а тези, които остават, ще се движат само в петък и събота.  

Така линиите N1 от "Младост" до "Люлин" и  N2 от "Обеля" до "Студентски град" останаха орязани, а 
Линии - N3 от "Левски Г" до "Овча купел" и N4 от "Дружба 2" до "Гоце Делчев" и обратно спира. Кметът на София Васил Терзиев обаче може да върне решението за преразглеждане в СОС. Той има две седмици от 16 януари да направи това. Това е причината линиите все още да се движат. 

Аз също смятам, че трябва да има нощен транспорт, да има повече линии на нощния транспорт, трябва да има безплатен транспорт. Не го казвам сега, защото темата е такава, аз съм го казвала и в предизборната кампания. Когато се задава въпросът - "Искате ли да има нощен транспорт?", то коректността изиска да се допълни " като се орязват коли от дневния", обясни Ваня Григорова пред bTV.  И за пореден път противопостави дневните на нощните линии. Даде за пример, че през декември били орязани две коли по линия 72. В някои държави пък работодателите финансирали нощния градски транспорт.  

 Хората имат много опции, за  да не ползват нощем таксита, например тротинетки, отговори Григорова след въпрос каква опция имат софиянци след орязването на линиите. 

А на въпроса - как се промениха печалбите на таксиметровите шофьори, тя отговори: „Въпросът е как се промениха печалбите на заведенията в "Студентски град". По същата логика можем да кажем, че лобистите на нощния транспорт са лобисти на нощните заведения в Студентски град, защото нощен транспорт се ползва единствено в петък и събота по линии N1 и N2."

Видео

Коментари