Регистрация

Вход



Забравена парола

Смяна на парола

Напишете дума/думи за търсене

Всичко популярно, мина по екраните, а големите икони не се полакомиха за пари. Така едни и същи “герои” прескачат от риалити в риалити

155 мъже и жени от българския шоубизнес се извъртяват през всичките издания на "ВИП Брадър" от първия сезон през далечната 2006 г. та досега. Ако си направите труда да разгледате поотделно всяко едно име от списъка със съквартиранти, минали през Къщата, ще видите почти всеки един от популярните хора в България. Няма ги иконите Лили Иванова и Васил Найденов, липсват още десетина-петнайсет популярни певци и актьори, които така и не се престрашиха да продадат личното си пространство за пари.

Всички останали минаха през шоуто, участваха в бурни скандали, разбиваха лекомислено собствения си имидж, пиха, веселиха се, плакаха и се смяха. През всичките тези години зрителите също бяха на линия в уречения вечерен час и ненаситно поглъщаха всичко случващо се под полата на родния шоубизнес.

Сега обаче се яви голям проблем - свършиха се популярните, които да пълнят най-гледаното време на частните телевизии! Всъщност това е тенденция, която върви от две или три години. Всичко живо, станало известно с песен, танц или любовен триъгълник, бе употребено в името на високия рейтинг. В същото време родният шоубизнес е в застой и не произвежда нови лица, които наистина да впечатляват публиката. Това се оказва сериозен проблем за продуцентите, които създадоха този вид бизнес.

Тазгодишното издание на "ВИП Брадър" е най-доброто доказателство за страшната суша, която мъчи новите реколти с популярни люде. В къщата влязоха хора, на които им се налагаше да се запознават помежду си, тъй като никога не бяха чували един за друг. Продуцентите от своя страна здраво се бяха потрудили да

убедят зрителите,

че това са

известни хора

и заслужават своето място във ВИП шоуто.

Покрай истинските звезди Ваня и Ева от "Тоника" се бяха промъкнали и участници като Диона, Розмари, Ричард, Атанас, Божана, Валентин, Нора. Все хора, които нищо не говорят на широката публика. В шоуто влезе и Стефан, който е известен с факта, че е съпруг на водещата Гала. Още по-интересен беше случаят с Ванко 1. Голям шум се вдигна около желанието на продуцентите да вкарат в шоуто човек,

който е осъждан и

е лежал в затвора

Скандалът стигна и до чуждите медии, а Ванко тихомълком беше изкаран от шоуто.

Победител пък стана Атанас Колев, който е всичко друго, но не и голяма музикална звезда в България. Слабо известните участници се отразиха и върху резултатите на "ВИП Брадър", което наложи да бъдат взети спешни мерки. Финалът на шоуто беше изтеглен с няколко дни напред, за да се даде шанс на продължението, в което са включени т.нар. звезди втора употреба.

Номерът постигна търсения ефект.

Зрителите явно си харесват старите кримки,

които вече веднъж са им лазили по нервите или са ги очаровали със своето държание. Какво по-хубаво да видиш отново шестата по красота в света Жени Калканджиева. Или да се насладиш за пореден път на пищните форми на Джулиана Гани.

Старите кримки, обиколили всички възможни формати, поне вече са станали известни с някакво свое качество или липсата на такова. И пак се гледат от публиката точно като сериала "Приятели" - знаем наизуст всяка серия, но пак ги гледаме и се смеем на комичните ситуации.

Проблемът с липсата на нови звезди затруднява всеки от водещите продуценти, решил да вкара и малко известни за цвят в своето шоу. Във "Фермата" са заложили на Дичо от Д2, който обиколи какви ли не формати. Рокаджията изгря в "Стар академи", а след това мина и през още няколко проекта, за да се кротне накрая в най-гледания риалити формат на Би Ти Ви. Късметът на продуцентите му Иван и Андрей е, че по план вкарват предимно неизвестни мъже и жени, които да се борят с трудните условия на село в битка за голямата награда.

Съвсем друга е идеята на шоу програми като "ВИП Брадър" или "Като две капки вода", в които се търсят само и единствено популярни нашенци. Там кризата ще продължи да се задълбочава и ще бъдем принудени да гледаме добре познатите лица от старите ленти. Нищо чудно

самите телевизии да променят модела

и да заложат на формати, в които е важно действието, а не участниците. Точно такива са състезанията за готвачи "Мастър Шеф " и Hell's kitchen, които тази година се радваха на изключителен успех и вече се знае, че ще имат нови сезони през 2019 г.